owcrap

The flu.

Publicerad 2011-05-19 13:32:28 i Allmänt,



nu har jag varit borta från bloggen i fyra dagar. men nej jag har inte dött eller lagt ner den utan har bara legat nerbäddad med influensa. vilket faktiskt är rätt likt att dö, eller de känns så ibland.
blir så irriterad när man inte kan ligga i samma ställning mer än tre minuter utan att få ont nånstans, man fryser som en tok och minuten senare svettas man. hatar det verkligen och tyvärr har jag ett sjukdoms år verkar det som eftersomjag haft insluensa TVÅ gånger redan och magsjuka en gång...

menmen, nu har febern släppt och snoret börjar ta slut så jag är redo för helg och STUDENTKRYSSNING! :D
än är jag inte så taggad eftersom de ständiga problemet vad man ska ha med sig hänger som ett åskmoln över mig men så fort jag sätter min fot på båten kommer jag peppa sönder!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela