owcrap

Today really is a good day!

Publicerad 2011-05-26 20:36:23 i Allmänt,

nu äntligen känner jag friheten. nu kan studenten rulla igång och jag kan släppa allt - känns helt underbart!
var en snabbis på skolan idag för att få reda på lite betyg. väldigt bra besked faktiskt - VG i alla ämnen från denna termin utom Organisation & ledarskap som jag fick MVG i ! YEEES känns det som för denna termin har jag verkligen satsat, ville ha minst VG i alla ämnen och de lyckades jag ju med, underbart :D

har även klistrat på mina lösnaglar jag köpte, blev ruskigt bra faktiskt. imorn kommer bilder!

nu ska jag fortsätta med tv-tittandet.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela