owcrap

Saturday.

Publicerad 2011-05-01 20:12:25 i Allmänt,







bilder från valborg.
eftersom mina brudar flytt staden så hängde jag med pojkvännens grabbgäng istället.
blev rätt lyckat ändå tycker jag, var rädd att de skulle somna hela bunten eftersom de supit till dagen innan med, men inte då. vi hann med både grillning, en och annan facerape och urspårat fyllesnack.
måste även ge ett dryckes tips, nya Xider Jungle! godare än godast :)


idag är starten på dendär veckan, you know.
mår som en påse skit och de kommer nog märkas i bloggen med.

Kyss

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-05-03 06:59:20

Låter som du hade en bra valborg! Kan hålla med om att Xider Jungle är god, men Urban är ännu lite godare tkr jag! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela