owcrap

Can I get a pink one, please?

Publicerad 2011-05-10 12:32:12 i Allmänt,




en superstart på dagen!

1 banan
1 näve halv upptinade jordgubbar
1 msk jordgubbssylt
1-2 dl BRAVO äpple,apelsin och passionsfrukts juice

mixa ihop allt och voilá du har en fruktbomb!


vaknade vid tre imorse illamående och kallsvettig, lyckades aldrig somna om och känner mig fortfarande hängig så blev ingen skola för mig idag.
blir lagom lack att jag ska må dåligt när den varmaste dagen på året är här, funderar på att gå ut och sträcka ut mig på en filt iallfall. solens värme kanske fungerar som en mirakelkur?

vi får se hur det blir med det,
nu ska jag sörpla i mig min fruktbomb och kolla på "Hem till gården".

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela