owcrap

All done.

Publicerad 2011-05-20 16:23:31 i Allmänt,



jisses va det ska knöla att ladda upp bilder då. bara denna fick jag försöka fyra gånger innan den landade där den skulle. känner hur peppad man blir på att blogga då.

aia, nu ska jag sluta gnälla för egentligen leker ju livet. idag gjorde jag min allra sista betygsgrundande uppgift. jag avslutade även min matte D kurs vilket känns otroligt skönt!

dock känner jag inte friheten än. trots att jag vet att jag gjort mitt bästa detta år och jag hoppas mina lärare märkt det med. men förhoppningsvis släpper alla stressande och pressande tankar när klockan passerar midnatt ikväll. då är jag klar med gymnasieplugget och har endast det roliga kvar.

nu ska ja fylla i lite skattepapper inför sommarjobbet.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela