owcrap

Brings me up, brings me down, play it sweet.

Publicerad 2011-05-31 19:12:58 i Student 2011,



nu är första studentaktiviteten avklarad. vi kämpade stenhårt, förlorade alla matcher men känns otoligt bra iallfall.
vi måste nog även slagit rekord i tidigt förfestande då vi startade vid 06.15 imorse (!!!).
jag lyckades med en ursexig faceplant och så har min tånagel gått sönder på mitten, men sånt är ju bara småpotatis...

såklart sög ju domarna, ett visst lag vi mötte och bergskas rektor som avblåste hela skiten för det var för mycket alkohol imblandat (eh, STUDENTfotboll?) men jag tyckte dagen var relativt lyckad ändå!

mer bilder finns på min facebook.

nu ska jag ladda om för imorn går vi ALL IN :D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela