owcrap

You know you love it.

Publicerad 2011-05-09 19:32:52 i Foton,






YES nu går det att ladda upp bilder igen! :)

kom precis in från årets första grillning i vår egna lilla grillhörna i trädgården. är så underbart väder idag att det finns inte och enligt tv4-vädret ska det bli ännu bättre imorn! hur bra?

allt smakar ju så mycket bättre när det kan grillas i fint väder så jag behöver nog inte påpeka att även maten var super!?

nu ska jag plugga litegrann innan jag fastnar framför tv:n.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela