owcrap

With a bowl of noodles.

Publicerad 2011-05-20 18:10:28 i Allmänt,



efter en tupplur och finputs på den sista inlämningsuppgiften så satte jag mig på balkongen med en skål nudlar och Ica Kuriren. lite vardagslyx så där, kanske inte varken nudlar eller Ica Kuriren känns så lyxigt men just att sitta i solen och läsa gnälliga insändare från 60+are kändes otoligt bra.

såg att en ny Ica Kuriren kommit idag med så ska nog sätta mig i kvällsolen och läsa den, jag blir ju inte yngre precis så är lika bra att öva på att läsa såna här blaskor istället för modetidningar - haha ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela