owcrap

You've got med poppin' champagne.

Publicerad 2011-05-15 18:14:15 i Allmänt,



har varit lite tomt här ett tag, har helt enkelt inte haft varken tid eller inspiration.

igår vankades det födelsedagskalas á la Joel. alltså minus tårtan, plus champagne.
helt okej kväll måste jag säga även om den startade lite tidigt, toppen på festen var vid tio då vår brunögda skönhet Saade sjöng för glatta livet. efter det dalade det nedåt och spårade liteganna men who cares, Sverige kom ju trea och det måste varit tack vare vårat jublande för minsta lilla poäng!

idag får jag betala för gårdagen men jag är glad ändå, kommer bilder från kvällen så fort Joel skickat sina så jag kan välja de bästa!

nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen med kassa teenqueen-serier.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela