owcrap

christmas cleaning

Publicerad 2011-11-07 20:27:57 i Foton,




wow, vilken dag.
började med att jag låg i min säng och tyckte synd om mig själv av okänd anledning..
och slutar (nästan iallfall) med att jag julstädat! bra gjort av mig ändå tycker jag :)

julstädning är alltså ALLT för er som inte gör sånt.
dammsuga, tvätta, torka, moppa, putsa, lufta, puffa och fluffa inför all juldekaration som ska fram.
så nu återstår det bara att plocka fram julen - awesome!

tänkte t.o.m lyxa till det lite genom att köpa en ny stjärna till mitt rum i år.
denna gång en på fot som jag skulle ha från första början, men då tänkte alla andra likadant så fick nöja mig med en fönsterstjärna....

Kyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela