owcrap

eleven-eleven-eleven

Publicerad 2011-11-11 19:26:09 i Film & Musik,






ingen har väl missat att det är det "magiska" datumet 11.11.11 idag.
rätt coolt tycker jag, dock har inget som helst magiskt hänt mig - lite trist..

men hur som helst är det ju fredag och jag är fredagspepp så bjussar på en grym partylåt. blir helt galen och glad bara jag hör den, vill skaaaaka ruuumpaaa!!

ooooch en annan sak med, idag på detta magiska datum råkar min fina Mårten ha namnsdag! det är iallfall coolt - grattisgrattis :) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela