owcrap

Tips! - the beauty department

Publicerad 2011-11-08 13:59:09 i Skönhet,

läste för typ 100 år sedan i en tidning om att Lauren Conrad och hennes beauty-crew startat en blogg.
tror det var på planet ner till Rhodos så de glömdes ju bort rätt snabbt, men nu för någon dag sen så kom jag på det igen och googlade fram den.
deras blogg heter alltså the beauty department och är enligt mig super, man får se hur de gör Laurens röda mattan frisyrer, sminktips och så finns det superbra turorials! värt ett kik tycker jag :)

hittade bland annat denna video om hur man lockar håret. jag har ägt en lock tång i typ 3 år men ALDRIG fattat hur man lyckas, får jämt en skarp kant efter klämman eller ingen lock alls för jag lockat åt ett håll först och sen åt de andra när jag ska locka om.. ah, som sagt det där med tänger är inte min grej...


... tills nu, efter att ha sett denna video är jag typ kung på att locka! prova,prova och provade lite till och sen blev det superfina lockar - awesome!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela