owcrap

Today I look like this

Publicerad 2011-11-08 16:16:24 i Outfits/Inspiration,




polo - Gina T
jeans - Cubus
klocka - Ur & Penn
skor - Nelly.com 

måste väl även påpeka som den ärliga människa man är att skorna har jag faktiskt inte på mig, är barfota, men kändes inte som ni vill se mina fötter... det skulle inte jag vilja iallfall, fötter är uurrgh!

orkade inte ta en helkropps bild så detta får duga...
btw, är det bara jag som har svårt att ta outfitbilder nu när det är iprincip konstant mörkt? har ju en blixt men har inte lärt mig att handskas med den riktigt så känns surt tycker jag.


ohnej, att tvätta våra fönster på övervåningen är inte nummer 1 på att-göra-listan. både mamma och jag undviker helst att kämpa med höjder så de lämnar vi åt en mer lämpad person som tyvärr bara kommer en-två gånger per år - morfar. hehe

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela