owcrap

Today

Publicerad 2011-11-18 16:11:14 i Outfits/Inspiration,



då min kamera fått fnatt så hinner jag inte langa bättre bilder på min outfit idag än dessa tre halvkassa mobilbilder.
men nu sitter den aningen bättre kamera på laddning så har jag tur så kan jag knäppa bättre bilder om en stund.
(om problemet satt i batteriet vill säga....)

ikväll står tjejmys på schemat tillsammans med mina favorittjejer.
vi startar med det obligatoriska pizzeria besöket och senare landar vi hos Madelene.
är helt säker på att kvällen blir tipptop, den spenderas ju med tipptop-brudar! ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela