owcrap

Today

Publicerad 2011-10-27 21:38:48 i Outfits/Inspiration,




idag har jag sett ut så här.

blus/kimono - Myrorna
linne - Bikbok
jeans - Cubus
halsband & boots - ?
paraply - Ullared

lämnade in hemtentan idag och hade föreläsning om exekutionsrätt.
sen har jag även åkt 4 timmar med buss och tåg sammanlagt,
dessutom så blev det nått tekniskt fel på pendeln så jag kom för sent - love it :@ 
väldigt givande dag.. eller inte.

men imorn är jag helt ledig och då ska jag passa på att bara njuta av ledigheten och mysa runt.
blir kanske en tripp till stan med om jag orkar.

nu ska jag påbörja mysandet med lite Debatt på SVT, vuxenpoäng till mig!

Kyss  

Kommentarer

Postat av: iza

Publicerad 2011-10-27 22:12:40

men gud sån super fin blus Matilda :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela