owcrap

Pink, all about pink

Publicerad 2011-10-27 14:00:00 i Foton,





snart är årets rosa månad slut och igår sändes rosa bandet-galan ifrån värmekyrkan i Norrköping.
satt ni bänkade? det gjorde inte jag .. dåligt av mig.
min ursäkt är att jag total somnade i min finas famn efter att nervositeten för tentan släppte, tröttheten bara körde över mig.

men jag tycker ändå jag gjort min plikt mot bröstcancern då jag köpt ett av de fina banden.
de kostar bara 25 kr och det känns som väl spenderade pengar då man stödjer en god sak.

sedan måste jag ju visa lite bilder på de banden som smyckar Norrköping just nu. de coolaste är det på rådhuset men de finns även band uppsatta vid skvallertorget på kungsgatan har jag sett.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela