owcrap

Borrowed.

Publicerad 2011-09-27 17:21:12 i Allmänt,



ring - Style By Tyra

YEEEY, lite internet!

lånar av familjen Larsson men ändå, nu ska jag ladda upp bilder och förinställa lite inlägg så det inte blir tomt.
efter det ska jag be till gud att 3G rautern fungerar snart så jag kan blogga som vanligt, saknar det faktiskt!
är ju ett sätt att få ur sig tankar och just nu samlas de bara i huvudet i väntan på att få släppas ut i bloggen, vilket skapar obaland och kaos... känns det som iallfall.

aia, vi hörs när vi hörs helt enkelt! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela