owcrap

Braids.

Publicerad 2011-09-09 12:16:49 i Skönhet,




är det något som jag fått pippi på så är det flätor. är helt grymt snyggt och enkelt! och vad räddar en dålig hårdag så bra som en vanlig fläta?
tyvärr är jag SÄMST på att fläta, eller en vanlig kan jag ju men när de kommer till inbakat eller bara bak på huvet på mig själv så går det åt skogen. men fint är det ju iallfall :)

hade jag haft längre hår hade jag haft den kända "Alexander Wang - flätan" varje dag, galet snyggt!

videon över hittade jag på Nicole Richie's blogg och de är hennes hårstylist som visar en grymt snygg uppdaterad version av "the side braid" (sid-flätan??).

Bah, snälla gud kan du inte bara speeda på min hårväxt LIIIITE?

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela