owcrap

ELF Make Up.

Publicerad 2011-09-29 14:00:00 i Skönhet,




beställde hem lite nytt smink från ELF för någon vecka sen.
var lite spontant, mest för att testa deras produkter.

fick ett mail om att det skulle ta hela 14 arbetsdagar innan paketet skulle komma så kände mig ganska förvånad när det låg i min brevlåda redan i torsdags förra veckan! positv överraskning :)

har inte hunnit prova allt men kan verkligen rekomendera rouget och concealern (med blend-in pensel i änden, typ bästa uppfinningen!).
däremot nagellacket (som är i färgen "Plum") var varken i samma färg som på bilden eller satt speciellt bra, men det kostade ju bara 15 kr så förvänta mig inte så mycket.

återkommer när jag testat resten!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela