owcrap

Fall 2011.

Publicerad 2011-09-13 12:01:37 i Skönhet,



IsaDora's höstkollektion 2011.

visade ju upp mina nya ögonskuggor från IsaDora igår. har kollat lite på resten av höstsminket med, fullkomligt älskar fägerna, vill ha allt känns det som.
tyvärr vill alla andra med det verkar det som då iprincip ALLT va borta när jag köpte mina skuggor (vilket va det sista exemplaret - lucky me!)

men kan ju iallfall inspireras av bilden ovan tills jag fått tag på liknande läppstift i plommonfärg och även nagellacket i plommon! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela