owcrap

More Colors of Fall.

Publicerad 2011-09-28 14:00:00 i Outfits/Inspiration,



kappa - Myrorna, halsduk - Lindex, boots - ?

fan vad jag längtar efter den riktiga hösten just nu.
de som är nu räknas väl som sensommar egentligen och är svåra tider, iallfall klädmässigt.

de är kallt men ändå fuktigt och varmt så länge solen ligger på. hur klär man sig då?!
tar man bara kofta så fryser man när solen går i moln men tar man skinnjacka så svettas man - ÅH!

nej, just nu vill jag höra regn smattra mot fönstret, ligga invirad i min teddypläd med massvis av tända ljus och lite extra längtar jag efter att få värma mig i min överdrivet snygga kappa och en fluffig halsduk.
men de får väl vänta en stund till då .....

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela