owcrap

New new new

Publicerad 2011-09-30 19:22:36 i Allmänt,

så där jag, nu har jag uppdaterat bloggen med lite höstigare design! eller ja, ny design iallfall..

känner mig inte helt nöjd med headern så den ska bytas ut så fort jag hittar inspiration till en ny.
däremot är jag supernöjd att jag lyckats göra rubriken understruken, velat ha det hur länge som helst men aldrig fattat hur man gör, men nu sitter sträcket där!

sedan har jag ändrat rubrik och navigeringen (senaste inlägg, katergorier osv.) till gråskala istället. känns som det är höstigt och så får bilderna i inläggen stå för färgen istället.
flyttade även upp tid och datumet till under rubriken, tyckte det blev coolt.

ja, de va väl allt .. om någon bryr sig egentligen, haha!
men jag känner mig relativt nöjd iallfall :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela