owcrap

Beetle-green.

Publicerad 2011-09-16 13:00:00 i Skönhet,




har sagt det förr, men säger det igen - jag har hittat en ny favorit!
dettam skalbaggsgröna lack hittade jag i en "super market" på Rhodos.
är verkligen helt kär i färgen även om den är svår att fånga på bild, den skiftar lite i ljuset.

har även samma märke på lack i grått (även den en favorit!) och jäklar va bra de är,
sitter super men försvinner lätt med nagellacks bottagning - awesome!

2.5 euro fick jag betala per lack.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela