owcrap

Total happiness.

Publicerad 2011-09-30 18:08:30 i Foton,




jag är helt obeskrivligt glad just nu !!
jag sitter hemma OCH kan ladda upp bilder :D

ringde telia igår och de sa att vi borde testa med ett nytt modem, sagt och gjort så raggade jag upp ett nytt modem och kopplade in och VOILÁ nu har internet kommit tillbaka med full styrka!
dessutom hade modemet jag fick inbyggd rauter med så nu har vi bara en mojäng istället för två.
 ae, underbart är ordet.

var ute och fotade lite idag med, är ju så himla mysigt väder.
var nästan helt vindstilla och sol, kändes nästan som vår.
tror faktiskt jag fick lite vårkänslor för allt känns så lätt och underbart just nu! :)

bilderna jag tog (förutom de ovan) kommer upp någon annan dag,
nu ska jag njuta av internet.

Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela