owcrap

It's never too late.

Publicerad 2011-09-05 14:51:28 i Allmänt,








för en vecka sen uppdaterade jag lite snabbt med ett inlägg från mobilen. tyvärr blev det ingen uppdatering när jag kom hem eftersom jag hellre myste med min fina och en stooor skål favvochips, hehe
men nu kommer lite bilder. fotar som besatt nu när jag kan ladda ner appar med roliga effekter, dock har jag mest fastnat för denna.

vi tillbringade iallfall dagen i Örebro, startade med lite shopping på Lager 157, mellanlandade på Pacos i Mariebergs gallerian, mellanlandade igen i Phålsboda för en glass (SER NI ATT DET ÄR MAGNUM DOUBLE?? :D) och sista stationen på resan var home sweet home för en promenad med fluffbollen!
spontan men supermys dag som jag gärna gör om snart igen :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela