owcrap

(kind of) New in!

Publicerad 2012-04-15 21:09:32 i Shopping,




förra helgen kom min mamma upp och såklart planerades en secondhand runda in.
det finns nog inget som jag och min mamma gör så bra som att fynda secondhand och prata skit samtidigt!
mammi är bäst ♥

var lite krasslig så suget var inte riktigt på topp men fyndade iallafall lite.
två par jeans som ska bli shorts för 30:-/styck och en LBD för 65:-

klänningen är ursprungligen från Gina Tricot vilket enligt mig känns lite trist, då jag gärna vill hitta lite mera udda saker. men inte säger man nej till en LDB för 65:- lixom?

Kyss

Kommentarer

Postat av: mms

Publicerad 2012-04-17 21:09:40

De är alldeles underbart, att scanna secondhand utbudet med dej...Vore verkligen kul att välja ut nån stad i europa, i sommar och kamma igenom utbudet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela