owcrap

Made for me

Publicerad 2012-04-09 17:46:02 i Skönhet,



har även tagit mig i kragen och köpt ett nytt läppstift.
rött är egentligen inte min färg även om jag envisas och oranget går bara bära med lite färg i ansiktet.

detta är iallfall ROSA, inte typ rosarött eller vad det ser ut som på bilden.
det är chockrosa fast ändå inte så chock.
nästan läskigt perfekt, men så står det ju "for blondes" på hylsan med.

från L'oréal och kostar 129:-, mitt införskaffades på bästa sminkshoppen!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela