owcrap

One random

Publicerad 2012-04-22 22:34:43 i Allmänt,



hallå alla glada!
ni gör mig så himla glad när jag ser att statistiken håller i sig trots att uppdateringen dalar.
känner mig väldigt omtyckt, hihi :)

annars så är det körigt som tusan på jobbet så jobbar iprincip heltid just nu (är ju egentligen bara anställd som extrajobbare) och jag har börjat en ny distanskurs som redan förstört en av mina helgen, jippie!
men den är väldigt intressant och tror det är en riktig bra-att-ha-kurs inför framtiden.

som sagt så uppdaterar jag mer på instagram, @owcrap och har även kommit igång med mitt twittrande igen så där kan ni ju med följa mig om ni vill, @oh_matilda heter jag där! 

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela