owcrap

Runawaydreamz

Publicerad 2012-04-18 21:15:33 i Outfits/Inspiration,


source: http://runwaydreamz.tumblr.com/

skulle nog aldrig ta på mig shorts från runawaydreamz (för de flesta är klippta till typ trosor, och så snygg rumpa har jag inte!)
men man kan ju alltid inspireras.
har ju snart tre par shorts att leka med.

lite klorin blir det nog, men frågan är om man vågar sig på färg?
annars är det ju grymt coolt att bara sy dit en tygbit med mönster..
 åhh så mycket idéer så lite tid (och shorts med än så länge)!

Kyss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela