owcrap

ELF: Make up Mist & Set

Publicerad 2012-08-27 09:00:00 i Skönhet,

 
i våras så beställde jag och en vän lite produkter från E.L.F
lovade då att det skulle komma recensioner, men eftersom bloggen las på is så blev det inte så mycket med det.
men nu tänkte jag försöka ta tag i det igen!
 
detta är alltså en Make up mist & set.
jag visste inte riktigt vad det innebar så hade inte jättehöga förväntningar, MEN vad jag blev positivt överraskad!
när man först sprayar så luktar den jätteskumt, typ unket, men det försvinner när den torkat in och visst håller make up:en längre.
ser iprincip nysminkad ut även efter flera timmar. sånt gillas!
 
och när den bara kostar 42 kronor så tycker jag man kan stå ut med lite unken lukt i början.
tummarna upp för Make up Mist & Set!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela