owcrap

Fresh and Clean

Publicerad 2012-09-01 11:39:00 i Allmänt,

 
har haft min blogg lösenordsskyddad under ett dygn för jag tyckte det var dax för en ny design.
använde blogg.se's gratis design "Silentium" som grund men har även pimpat lite själv.
denna design var dock rejält mycket svårare att göra till sin egen än de jag haft innan så är inte jättestor skillnad mot orginalet. men tycker orginalet är väldigt stilrent och snyggt så det gör mig inte så mycket.
 
det jag ändrat är fonten på överskriften (mitt bloggnamn), headerbilden och storleken på profilbilden. Sen har jag även plockat bort lite navigeringsrubriker och lagt till nya. Och så har jag lagt till en widget till mitt twitter-konto, dock funderar jag redan på att byta till en instagram widget, men vi får se.
 
så vad tycker ni?
är det något ni tycker jag ska lägga till eller ta bort?
 
har provat designen i IE och Chrome och där ser den ut som den ska.
men om något ser konstigt ut på era datorer så säg gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela