owcrap

Hotpink

Publicerad 2012-08-29 19:20:33 i Allmänt,

igår var inte fantasin med mig alls på klädfronten.
slutade i enkelt och bekvämt med en tischa, jeans och en chockrosa scarf.
 
idag har jag haft ett seminarium på föremiddagen och nu hela eftermiddagen har jag legat död i soffan.
har en förkylning som ligger och lurar och sprängande huvudvärk så kvällen kommer spenderas under en filt med en kopp té.
 
förövrigt har jag fått tillbaka min mobil, hel och fin, så nu är jag med på banan igen.
säger bara thank god för östgötatrafikens app, vet inte ens hur jag tog mig hem dessa dagar utan den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela