owcrap

Hot Flex Spray

Publicerad 2012-12-14 16:09:00 i Skönhet,

 
eftersom jag antar att jag inte är den enda i världen som har många men väldigt fina stån på skallen så tänkte jag tipsa som en superprodukt!
lockarna hållersig faktiskt en HEL utekväll istället för att falla platt så fort jag går utanför dörren. lycka!
(de brukar faktiskt hålla sig längre än så, men då jag tydligen är en "huvudgnuggare" när jag sover så är de inte lika fina när jag vaknar..)
 
det jag vill komma till är iallafall att sprayen är GRYM så spring och köp!
jag köpte mitt spray på Bellbox och det gick loss på 225kr.
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela