owcrap

In the light of Christmas

Publicerad 2012-12-05 18:10:40 i Allmänt,

 
trots en helg fylld med tentaplugg så har lite av julpyntet kommit fram.
och det bästa pyntet av allt har ju vällt ner hela dagen och lagt sig så fint till rätta på fönsterbrädet.
 
all mysbelysning i form av stjärnor, stakar och snart granen är nog det bästa med julen.
till och med det faktum att jag snart ska sätta mig och kötta kurslitteratur känns rätt mysigt. lite té och pepparkakor på det med så kan ju inte bli bättre.
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela