owcrap

New in!

Publicerad 2012-12-14 12:45:00 i Shopping,

 
lite nytt som landat i min ägo.
har enhel del till faktiskt som inte kom med på bild,
gone nuts när det gäller shopping de senaste dagarna. hehe
 
vit flufftröja - Gina Tricot // bälte - Pieces // Face primer - Kicks // byxor - Lager 157 // kängor - Scorett
 
jeansen från Lager 157 är i samma tyg som mina superflex-jeans från bikbok, fast 200kr billigare. glad studentplånbok!
och har ju även lyckats hitta ett par nya vinterskor som möter alla mina kriterier - bekväma och varma.
spanar man på stan så ser jag att fler tänker likadant, i år är det inne att hålla sig varm. thumbs up!
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela