owcrap

Disco

Publicerad 2012-02-16 14:00:00 i Outfits/Inspiration,



skjorta - Cubus
jeans - H&M

en bild på hur jag såg ut i onsdags då vi brudar var ute och dansade.
(därav disco effekten på bilden. kanske inte min snyggaste effekt men bättre än de eeeeeviga stjärnorna...)
körde på en enkel dansvänlig outfit, just the way i like it.

tyvärr SÖG musiken på hugo så blev inte speciellt sent.
trist, hade varit kul att ha nått mer ställe att dansa på än bara puls, men nej riktigt så kul ska vi inte få ha.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela