owcrap

Discount shopping

Publicerad 2012-02-28 17:00:00 i Shopping,

förresten!
till alla er som gillar att shoppa med lite rabatt (who doesn't?!) så hittade jag en sida igår som är fylld med rabattkoder till alla möjliga sidor.

http://www.rabatt.se/ heter den och är en sida jag kommer lägga på minnet iallfall.
behövs inget medlemskap utan du klickar bara på erbjudandet och får en kod - ganska awesome eller hur?

lär väl inte vara först med att upptäcka denna sida men ett lite tips bara ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela