owcrap

Kisses

Publicerad 2012-02-12 21:13:11 i Allmänt,



tänkte bara svänga in en snabbis för att meddela att jag lyckats bli sjuk.
känner verkligen noll inspiration så förvänta er urkass uppdatering under de närmaste dagarna..

och så en liten slängkyss till er som läser min blogg även fast uppdateringen sviktar ibland.
vet inte vilka ni är men blir så himla glad verkligen :)
(tog en gammal bild så jag inte skickar med några bacillusker! snällt va? haha)

nu ska jag se på Wallander!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela