owcrap

Lee Stafford - Arganoil

Publicerad 2012-02-21 13:00:00 i Skönhet,



tänkte berätta lite om denna lilla flaska som jag köpte för lite drygt två veckor sedan.
det är alltså en hårolja från Lee Stafford och den kostade mig 115 riksdaler.

mitt hår var inte super slitet från början men tycker ändå jag ser skillnad!
topparna känns tjockare (ni vet som de känns när håret är nyklippt) och håret blir glansigare och mindre "flygigt".

använder oljan efter duschen innan jag torkar håret, bara yttepytte lite räcker till hela håret.
gnuggar in oljan i topparna och drar sedan det som finns kvar på händerna i övriga håret.

kort sagt så får denna rosa flaska båda tummarna upp!
får dock se om jag köper denna igen eller provar någon annan hårolja.

Kyss

Kommentarer

Postat av: Mija

Publicerad 2012-02-28 08:41:05

Har också blivit helt såld på håroljor jag med! Och om du är sugen på att testa någon annan efter den där så kan jag tipsa dig om Macadamia's hårolja, den är grym! Har iofs inte testat någon annan men tycker att den här funkar kanon, iaf för mitt risiga kråkbo ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela