owcrap

Milkmaid braid

Publicerad 2012-02-20 15:44:42 i Allmänt,



gjorde en såkallad "milkmaid braid" idag. me like!
svårt att få snyggt bakifrån dock, men men i-landsproblem.

idag står det plugg på schemat.

ska försöka pilla ihop en enkel webbsida till min webbpubliceringskurs,
känns som det svåraste med uppgiften är att definera "enkel", haha!
dock har jag kört fast lite nu för mina egna bilder som är tagna med systemkamera vill inte fungera.
vet inte om de är förstora eller nått, segt iallfall!

nu ska jag iallfall ta matpaus.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela