owcrap

New order!

Publicerad 2012-02-28 14:54:37 i Shopping,



fick ett mail från H&M igår där det stod att de just nu hade 10% rabatt + fri frakt på nya beställningar.
och självklart kunde jag ju inte låta bli att köpa lite nytt nu när det t.o.m blir billigare än att handla i butik!

köpte mig ett par byxor, har ett par likadana i svart som jag ÄLSKAR, och en lite vårigare kuvertväska.
jäkligt nöjd tjej. så nu är det bara att vänta tills den 16/3 då paketet landar i min ägo.

påtal om H&M fick jag ett presentkort på 50kr senaste gången jag handlade där. helt random men välkommet såklart!
det började dock inte gälla förens den 6/3 men ändå, GO H&M!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela