owcrap

Secondhand saturday

Publicerad 2012-02-05 19:26:34 i Allmänt,



igår ringde klockan tiiidigt (iallfall för att vara lördags morgon) och vid nio satt jag och min mamma på bussen till norrköping för en secondhand runda.
säga vad man vill om norrköping men bra secondhand ställen har de!

vi började med röda korset där vi fyndade en hel del, bland annat en kamelfärgad kappa för 30kr(!!!),
de var 50% på alla kläder så vi kom ut där ifrån med två fulla påsar som inte gick på mer än 100 kr tillsammans - grymt!
efter en fika i deras café så gick vi upp till erikshjälpen och kikade och sedan drog vi vidare till myrorna.

för att avsluta rundan satte på oss på Pappa Grappa och åt MEGAGOD pizza, den var dock inte secondhand (hehe, jag är så rolig)

imorn ska jag fota alla fynd och så får vi se när bilderna landar här.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela