owcrap

Today

Publicerad 2012-02-20 19:00:46 i Outfits/Inspiration,



tischa - "lånad" av Hannu
skinnbyxor - Gina Tricot
klocka - Ur&Penn

levererar en dagens så här mitt i natten.
ska stax dra täcket över mig och sova men tänkte förinställa två inlägg tills imorn först.
shit så duktig bloggare jag är!

Kyss

update: skickade iväg detta inlägg vid 00:30 INTE 19:00 som det står. vet inte varför tiden go bananas ibland, är inte första gången..
ville bara klargöra till er som undrar om jag går och sover klockan 19:00! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela