owcrap

New in!

Publicerad 2012-02-20 15:34:27 i Shopping,




köpte mig ju en pälsväst i torsdags.
den är superduper mysig och kostade mig inte mer än 150 kr, ett kap skulle jag säga!
hittade den på secondhand butiken Hans och Greta som ligger i Finspångs centrum.

tänkte matcha den med min skinnjacka så länge det fortfarande är för kallt att använda de var för sig.

förlåt att inlägget dröjde men beslutade mig för att ha en riktig slapparhelg så satt ingenting vid datorn.
bättre sent än aldrig, right?

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela