owcrap

New in!

Publicerad 2012-02-27 16:34:13 i Shopping,




i fredags åkte jag och Line in till stan för att köpa födelsedagspresent till denna snygging.
riktigt nöjd med vad vi hittade faktiskt, hoppas födelsedagsbarnet med blir det!

när presentshoppingen var klar så blev det såklart lite shopping till oss själva med.
jag spanade mest efter framtida köp men köpte lite iallfall.

tre stycken skärp 79:- på Lindex,
ville egentligen bara åt det neon-orangefärgade men fick tre för samma pris som ett så köpte de med tre stycken istället! (vet inte hur de tänkte där dock ..)
och BH:n var kärlek vid första ögonkastet och blev min för 135:- på New Yorker!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela