owcrap

Clinique - High impact mascara

Publicerad 2012-02-03 14:26:09 i Skönhet,




när jag köpte min killes julklapp i december så fick även jag en present till mig i form av ett gäng prover från Clinique.
har inte provat alla produkter än men en produkt som jag kastade mig över direkt var mascaran jag fick, hade bara en vattenfast innan så behövde en ny "vardags" mascara.

jäklar vad positivt överraskad jag blev, den är verkligen grym! sitter hela dagen men går lätt att tvätta bort med bara vatten, sen känns det även som mina fransar växt sen jag börjat använda denna och det är ju ännu mera awesome!

så tänker absolut köpa denna igen! :)
 enda minuset är att den kanske är lite för vattenkänslig, men det fixar man ju lätt med ett extra lager med vattenfast mascara ovanpå om det regnar.

kommer ett outfit-inlägg senare, nu ska jag möta upp Line och göra centrum osäkert!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela