owcrap

Mineral Make Up

Publicerad 2012-01-25 22:05:39 i Shopping,




här är alltså det som fick plats i det lillalilla paketet jag fick igår från TiKei.se.

tio provburkar fyllda med sex olika foundationfärger, en primer, en consealer och två ögonskuggor + två gratisprover på ögonskuggor! (mer om det i ett annat inlägg) och även en Baby Kabuki. 

så igår gick kvällen åt att prova ut rätt färg på foundation. inte det lättaste kan jag lova!
men tror jag hittat min färg, mörkare än vad jag förväntade mig men ändå ljusare än vad jag ville tro att jag var.
P1 har jag beslutat mig för att köra på :)

så nu ska jag beställa ett "Litet foundationkit" + lite annat skoj som ni får se när det landar i lådan.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela