owcrap

Through Mytubo

Publicerad 2012-01-24 15:26:17 i Allmänt,



lite bilder från mina senaste dagar genom mytubo.
lägger dock inte upp alla på min "sida" där utan använder det mer som redigeringsprogram.

...jag började förra veckan med att klämma sönder tummen i min killes bildörr (mitt fel, inte hans) HELVETE vad ont det gjorde kan jag lova. den har fortfarande den fina lila/blå färgen ni ser på bilden förövrigt.

...sen har jag pluggat som en idiot tillsammans med med min pluggpartner Leila. och det verkar ha fungerar för det kändes som det gick AWESOME på min tenta!!

...jag har badat och försökt få ur stressen i kroppen.

...burit en chockrosa stickad tröja med mitt nya favorithalsband från Indiska.

...handlat och slagit in grymma presenter till en lika grym Line som fyllde 20 år i lördags. var även ute och hävde drinkar, dreglade lite på bardisken, dansade och skrek av glädje. underbar kväll 2.0!

...och idag kom mina prover från TiKei.se, som jag nu ska springa iväg att prova. (bättre bilder kommer)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela