owcrap

TiKei.se

Publicerad 2012-01-22 18:12:38 i Skönhet,


(mini)bilden är lånad från tikei.se

beställde nyss lite nytt smink från tikei.se.
har iprincip bara läst bra saker om detta smink så tänkte ge det ett försök nu när min mineral foundation från Loréal ändå tagit slut.
köpte dock endast deras "lilla provpaket" eftersom jag jämt har svårt att hitta rätt färg på foundation och speciellt över internet.

så beställde sex olika färger på foundation, primer, consealer och två ögonskuggor. och sen fick jag även en mini kabuki borste med i kitet, allt för bara 148kr + frakt! Insane.

hoppas verkligen det är bra för priset på de normal stora burkarna är med helt underbart!

påtal om smink så kom jag på att jag aldrig berättade vad jag tyckte om alla produkter från ELF som jag beställde i somras. ska leta fram bilden nu och så kommer det ett inlägg imorn, låter det bra?

Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela