owcrap

Today

Publicerad 2012-01-07 16:15:20 i Outfits/Inspiration,



jacka - H&M
tröja - Lager 157
jeans - Lager 157
skor - Skopunkten

nu får ni en peek på den nya jackan med! hämtade den i måndags men varit lite osäker på den tills nu, den hade lite konstig form i början men nu efter ett par provningar så har den format sig till det bättre.
nöjd tjej, vår nu tack!

annars har jag varit supereffektiv idag. har både registrerat mig på vårens kurser, skaffat login till distanskursernas forum, anmält mig till tenta och ansökt om studiebidrag hos CSN + att jag har tvättat!
så här mycket har jag inte gjort på hela julledigheten typ, haha!

BTW! peppa Gladiatorerna ikväll på tv4.
jag är dyngtagg, Hero in my heart!

Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-11 23:31:38

Hur har du gjort bilden? Finns det någon app??

Svar: Har gjort den i photoshop faktiskt, men har en fotoapp som heter FXcamera som har en liknande effekt.
matildaulrika.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela